Saturday, March 12, 2011

Kim Soo Hyun-1st Most Anticipated Acting Idol

Berikutan kejayaan drama Giant,Kim Soo Hyun sekali lagi cipta kejayaan menerusi drama Dream High.Lakonan cemerlang Kim Soo Hyun telah jayakan dia bergelar sebagai '1Most Anticipated Acting Idol'!


epop:Adakah  sifat awak sama seperti yang ditampilkan di kaca tv?
Kim Soo Hyun:Saya adalah anak tunggal di rumah.Sikap saya agak semberono.Saya selalu minta bantuan omma bila dapat susah,hehe!

epop:Awak suka bersenam kah?
Kim Soo Hyun:Saya suka senaman yang mencabar seperti junam dan mendaki batu.Masa sekolah tinggi,saya telah sertai pertandingan mendaki batu.Tapi sayangnya,saya terjatuh ketika di pusingan kedua.

epop:Apa yang biasa awak buat di rumah?
Kim Soo Hyun:Saya suka berfikir dan mengarang walaupun saya tak pandai.

epop:Apa genre muzik kesukaan awak?
Kim Soo Hyun:Saya suka apa saja genre muzik sebab citarasa saya sentiasa berubah-ubah...


epop:Awak paling harap berlakon babak apa?
Kim Soo Hyun:Babak nangis sebab saya boleh lepaskan semua perasaan saya.

epop:Lakonan awak cemerlang dalam drama Dream High.
Kim Soo Hyun:saya rasa bangga dikurniakan gelaran '1st Most Anticipated Acting Idol'.Gelaran ini menyentuh hati saya untuk bawa persembahan terbaik kepada penonton!

epop:Apa tanggapan awak terhadap presiden Bae Yong Joon?
Kim Soo Hyun:Presiden seorang yang lembut tapi hebat.Saya telah belajar banyak perkara dari presiden Bae Yong Joon.

No comments:

Post a Comment